zondag 13 oktober 2013

9000ste cache


Afgelopen weken kregen we thuis het overleg wanneer ongeveer onze 9000ste found zou komen. In de herfstvakantie is er altijd het snertevent en dit jaar ga ik ook nog een lang weekend naar Praag. De 9000ste is er toch 1 die je samen wilt doen en voor ons is het gebruikelijk om een multi uit te zoeken.
Aangezien we de laatste tijd aan het klimmen zijn geslaagd leek het wel leuk om de nieuwste verslaving tijdens een multi uit te kunnen voeren. Zodoende moest Klimcache voor Toeschouwers! dus onze 9000ste worden. De weersvoorspellingen leken goed, maar helaas 's morgens bleek anders. Er kwam al een Whattsapp uit Brabant of we nog wel gingen, natuurlijk want anders zou de 9000ste een Stammtisch worden.
Dus wij met de spullen in de auto op weg richting Apeldoorn, ter plekke de wp's bekeken en terwijl wij het touw in de boom proberen te krijgen komt Jeroen er aangelopen, niet veel later komt Carolaa eraan die nog een aantal caches moest hebben voordat zij haar 5000ste kan loggen. (Eigenlijk had ze Oud hollands Ganzenbord willen doen maar dit plan is i.v.m. het weer maar aangepast)
Nadat het touw erin ligt halen we de rest uit de auto terwijl Jeroen en Jan naar de bril van Jan gaan zoeken die hij heeft verloren.
Als alles is bevestigd ga ik de boom in, een eenvoudige klim en bovenin de boom gaat het eerste wp al snel open, ik blijf bovenin zitten met een paraplu. Terwijl ze beneden druk bezig zijn om de via wp2 de cache te openen blijf ik dus lekker zitten. De wind is gelukkig gaan liggen en heel hard regent het niet meer. Als de cache open is krijg ik de hulpmiddelen van wp 1 retour en na het terug plaatsen kom ik weer naar beneden om ook nog even de cache te kunnen zien.
Als alles is opgeruimd gaan we bij de auto koffie met gebak eten. Een 9000ste (voor ons) en een 5000ste (voor Carolaa) cache tegelijkertijd loggen is toch best speciaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten