zaterdag 20 november 2010

Borne en Delden

Vanmiddag niet al te veel tijd, dus we hebben een aantal nieuwe caches in de buurt uitgezocht. Als eerste gaan we Eventjes rust lopen. Deze korte multi begint bij een beginpunt welke ik al ken van de multi The Tube II. Je kan deze 2 heel goed combineren, het eerste stuk is helemaal hetzelfde en je kan dan rustig verder met The Tube II. Voor Eventjes rust moet je elke keer aanwijzingen vinden met de volgende (deel)coördinaten. Ze zijn goed te vinden en hij is niet al te moeilijk. Bij het 4de WP ligt de cache al, in de cache ligt de HH "Call me. Ik heb daar wel een watch op maar ik had niet verwacht hem hier ook daadwerkelijk aan te treffen. Meestal gaat hij van hand tot hand.
De tweede is de mysterie de eilanden van Boudewijn Büch. Dit soort puzzels is niet aan mij besteed, zelf vind ik logische en technische puzzels toch wat leuker. De cache zelf was gelukkig wel snel gevonden.
Vervolgens met de auto nog even naar Twickel gereden om de Twickel-tree te bezoeken. Wel een eindje moeten lopen, maar in het bos van Twickel is dat geen straf. Ook hier is de cache snel gevonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten