zaterdag 25 februari 2012

Vroegah!


Vanmorgen zijn er 3 mysteries uitgekomen: Vroegah ! TPG, Vroegah ! P.T.T. en Vroegah ! PTT. Vanmorgen nadat ik van klarinet spelen thuis kwam zag ik dat deze ca 1,5 uur geleden uit waren gekomen. Aangezien ik verwachte dat er bij ons in de buurt 1 moest liggen is Jan maar even rond gaan fietsen en bij de 3de zat al een nano. Maar ja, van welke puzzel? Vervolgens maar op pad voor andere caches, zie mijn blog verhaal hierboven. Maar voor de tijd nog naar de meest logische plek om een PTT van vroeger neer te leggen en daar was nummer 2. De derde is op de terugweg gevonden nadat we graphics 3 en 4 hadden opgehaald, op de eerste plek welke wij nog konden bedenken welke logisch zou zijn was hij ook gevonden. Nu nog kijken hoe ik de mysterie's ook daadwerkelijk moet oplossen. Achteraf viel dat ook best mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten