zondag 1 juli 2012

3e |OFZE| Picknick

vorige week zou in deze buurt het event Thee in de polder zijn, jammer genoeg werd dat verplaatst. Maar gelukkig was er nu in dit bos 3e |OFZE| Picknick. Voor de tijd de volgende caches gedaan: [OFZE] Rondje bij het Colombinehuis een klein rondje.

Vervolgens doorgelopen naar Jimi Hendrix a Legend en Woodstock Music and Art Festival

De multi's van het Spijkbos zijn allemaal niet heel lang, leuk om te lopen in dit bos. Spijkbos I, Spijkbos VI, Spijkbos IV, Spijkbos V en Spijkbos II.


Daarna wat het tijd om een boterham te eten op het event. Even gezellig gekletst met andere geocachers waarbij ook Spijkbos VII te sprake kwam, er waren geen klimspullen voor nodig dus Jan loopt even mee en had geluk dat er iemand in de boom zat te loggen. Na het event via Wat werken hersenen toch mooi, Cache type Challenge naar Een tussendoortje gegaan. Daar kwamen we een groep tegen die CSI Flevoland aan het lopen waren. Zelf hadden we die ook willen doen maar ik had de listing niet goed gelezen en zodoende niet alle papieren bij me. Gelukkig mocht ik verder met ze mee lopen. Een erg leuk opgezette cache waarbij je leuke tussenpunten vindt.
Als laatste willen we Het Laarzenpad lopen, maar eerst even langs |OFZE2011| Vlinders. We hadden laarzen meegenomen maar aangezien mijn oude wandelschoenen vanmorgen toch echt heel lek bleken te zijn besluit ik die aan te houden. Het begin gaat voorspoedig, maar de punten waar we de slootjes tussen moeten tellen blijkt niet te kloppen (ik heb nog geen idee waar de fout zit) Zodoende is W onbekend, maar het volgende punt komt wel weer uit. Er staat bij dat W oneven is, we houden dus 5 stashmogelijkheden over waarvan er maar 1 langs het laarzenpad ligt. De stash was vervolgens vlot gevonden. Bij het laatste stuk is laarzen toch wel handig, ik heb het droog kunnen houden door over takken en stenen te lopen maar echt makkelijk is dat niet. Wel een leuke tocht. Zeker als je de kinderen gewoon laarzen aan laat trekken en dat ze door het water mogen lopen. Let er wel op dat er behoorlijk wat muggen zijn. Een leuke multidag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten