zaterdag 6 april 2013

S.O.S. Gelderland


Van de week zag ik een oproep op het forum of er nog een team was die mee wilde lopen met S.O.S. Gelderland hoefde ik niet snel na te denken, een mail is snel gestuurd en voor de vorm Jan ook maar even een smsje gestuurd. Hij is vandaag toch de hele dag druk in de kerk met Vormsel dan kan ik ook wel weg.
We spreken om 9.45 uur af op de parkeerplaats en voordat de andere teams aankomen heb ik het eerste wp al gevonden. Als alle teams op zijn plek staan blijkt 1 team moeite te hebben met het vinden van hun eerste aanwijzing. Gelukkig is Antarctica bereid om deel te nemen in een whatsapp groep en schiet hun te hulp, eindelijk kunnen we op pad. Het tweede wp wordt snel gevonden en weer moeten we wachten op de andere teams die er meer moeite mee hebben. De zon wil nog niet echt doorbreken en het waait nog best flink waardoor we het wel koud krijgen. Maar eindelijk mogen we verder en we vinden een erg leuk tussenpunt, er leuk gedaan al heb ik de anderen nodig om te horen wat er gezegd wordt. Maar dat is een voordeel als je met een groep bent iedereen heeft zijn eigen specialiteiten. Daarna genieten we even van het uitzicht tijdens het wachten op de volgende gegevens. De punten schieten nu lekker op al blijft de communicatie wat stroef lopen aangezien 1 team al verder op pad is gegaan zonder van beide teams de gegevens te hebben gekregen. Mar na wat heen en weer te hebben ge-appt is het ons weer duidelijk. Weer vinden we een leuk tussenpunt al snappen we niet wat we met sommige gegevens moeten, we fotograferen en noteren ze maar. Je weet tenslotte nooit. Het duurt nu wel langer voordat we informatie krijgen, de paden waar ik de cache echter verwacht is nu aardig te voorspellen en we gaan alvast die kant op. Dan komt er 1 gegeven door en kunnen we al een bepaalde richting bepalen, maar aangezien het niet compleet is kunnen we het nog niet vinden. Maar terwijl ik verder loop zie ik mooie schijven liggen, maar daar ligt niets onder maar dan zie ik wel zoek sporen en dan een duidelijke cachelokatie, hier in de buurt zijn er meerdere zo verstopt. Maar dan krijgen we het andere gegeven door en moeten we nog even terug om de andere teams hun gegevens te verstrekken. Nu we een duidelijker coördinaat hebben is dat tussenpunt ook niet te missen. Gelukkig heeft Molletje77 internet en zijn de gegevens zo weer bij ons, er zijn daar trouwens 2 opties zodat je hem ook zonder internet kan doen, een mobiel is echter noodzakelijk.
Daarna ga ik met lighthouse777 Hans en Grietje lopen, een grpaiige kindermulti waarbij bij elk waypoint de punten beter worden uitgevoerd. Daarna rijden we nog door naar een mysterie en een tradi. Daarna heb ik nog tijd om een kortere multi te lopen waarbij je steeds munten moet zoeken. Een gezellig dagje is dit geweest waarbij we weer kennis hebben mogen maken met een aantal teams.


Als je met een onbekend team een cache gaat lopen kijk je natuurlijk wel even op hun profiel wat voor een cache ze hebben liggen, tja en als je in de buurt ben moet je er ook maar gelijk even langs


Found it
06/04/2013 De doos van Pandora  Gelderland, Netherlands  
Found it
06/04/2013 Het Veluws Landgericht  Gelderland, Netherlands  
Found it
06/04/2013 Jenga!  Gelderland, Netherlands  
Found it
06/04/2013 M&M&M&M  Gelderland, Netherlands  
Found it
06/04/2013 Hans & Grietje  Gelderland, Netherlands  
Found it
06/04/2013 S.O.S. Gelderland  Gelderland, Netherlands  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten