zondag 1 september 2013

extreme Arnhem

Na de avond te hebben gekampeerd in onze auto beginnen we vanmorgen met een D5/T5 Cryptex. De mysterie al de eerste avond in samenwerking opgelost en dan vandaag maar eens de cryptex bekijken, op voorhand wel even wat info gevraagd en ter plekke is het zo opgelost. De boom valt wat tegen, 6 m hoog. Maar aangezien ik die graag zelf doe ga ik hier toch maar omhoog. Het is vlot gedaan en na wat foto's weer naar beneden om richting de sneeuwwitje serie te gaan. De sneeuwwitjeserie is een wandeling door het adventbos en de mysteries worden vlot gevonden, echter geen gegevens mee van de puzzels op zich dus voor de bonus maar even mijn geo kennissen op twitter en Whatsapp geraadpleegd. Daar komen we mee verder ;-)
Dan gaan we verder met bomen klimmen, de volgende is 8 m hoog en daar mag jan zijn nieuwe gordel uitproberen. De 2 bomen daarna zijn weer voor mij, 1 hangt lekker hoog maar hij klimt makkelijk en als ik weer beneden ben heeft jan net de werplijn opgerold (het moet toch niet gekker worden). Daarna naar het glazen plafond, echt een hele gave om te doen ik had niet goed naar de listing en de foto's gekeken dus ik wist niet wat me te wachten stond. Ter plekke vind je een beker tussen 2 bomen, na een plan van aanpak ga ik het touw in. Maar ik blijk er niet te komen. We passen het plan aan en dan ga ik nog een keer omhoog. Dat werkt, na het loggen kom ik vol adrenaline weer beneden. toch wel de leukste van vandaag !!
Daarna gaan we langs de caches van diegene die ons aan deze verslaving heeft gebracht (na een verzoek van mij) we hoeven er nog maar 3 van vandermmeer. Als afsluiter nog de boom waar dit klimmen allemaal is begonnen Ace2013, toen had ik vandermmeer aangesproken en is dit klimballetje allemaal gaan rollen.

Een super leuk weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten