zondag 30 april 2017

Klimmen rond Borculo

Rotjong gaf een tijdje terug een weer met ons op pad te willen. Vandaag dus afgesproken om een aantal klimcaches te doen rond Borculo. Begonnen met nr 2, mooie hoogte om weer in te komen. Aangezien het lang geleden is dat ik heb geklommen me wel even gezekerd voordat ik ging ombouwden. Alles ging prima en van een leien dakje. Bonus getal naar beneden geroepen en weer naar beneden. Lekker hoor. Nummer 1 ging Marco omhoog, voor een stukje dan, hij had toch teveel last van zijn hand en kwam weer naar beneden. Daarna heb ik het weer overgenomen. Eerste gedeelte een vrije klim en daarna langs wat takken en dan ben ik er al weer. Loggen en weer naar beneden. We hebben nu het coördinaat voor de Bonus cache. Door naar de bonus, een hogere cache en lastiger te klimmen door alle takken. Blij met mijn helm, je weet nooit of je tegen een tak komt. Ik kwam echter niet tegen een tak met mijn hoofd maar tegen de cache, ik was sneller boven dan verwacht. Toch lekker om weer te klimmen, vaker weer in gaan plannen.


Found it 2017/04/30 Thuishuis found Bonus klimcache Gelderland, Netherlands Visit Log
Found it 2017/04/30 Thuishuis found Mijn 1e klimcache Gelderland, Netherlands Visit Log
Found it 2017/04/30 Thuishuis found Mijn 2de klimcache Gelderland, Netherlands Visit Log

Geen opmerkingen:

Een reactie posten