zondag 2 mei 2010

MBG2006001 en De Achterste Hoeven

Bij de scouting MBG hebben we vroeger vaak weekendkampen gehad, de scoutinggroep kon ik dus zo naar toe fietsen. Aan de logjes te zien had ik niet veel zin in het rondje MBG2006001. Daar aangekomen zie ik inderdaad een lege stashcontainer welke al half zichtbaar is. Een kritisch logje geschreven en ik zie bij thuiskomst dat ze hem offline hebben gehaald. 's Avonds na het eten wil ik nog wel een rondje lopen De Achterste Hoeven ligt aan de einde van de weg en is een leuke afstand. Bij WP3 kunnen we geen getal vinden, maar er zijn niet zoveel mogelijkheden en gaan dus na een aantal coördinaten ingevuld te hebben naar het meest logische punt. De rest is goed te vinden. Bij de stronk ligt de stash zo opvallend dat we hem iets minder opvallend verstoppen. (wel op dezelfde plek)# 724 en 725

Geen opmerkingen:

Een reactie posten