maandag 24 mei 2010

Tusveld - langs de waterkant


Nadat we thuis waren gekomen van een rondje Twente snel eten gemaakt, onder het eten de laptop aangezet. Bovenaan stond een nieuwe multi Tusveld - Langs de waterkant welke een klein uur daarvoor was uitgekomen. Even naar een goudrunner gebeld, kijken of die al onderweg was. Niet dus hij is niet in Twente. ondertussen is Rick al heen en weer aan het springen dat hij wilt gaan.Jan en ik twijfelen, maar ja Rick heeft zijn tas al gepakt en sleurt mij bijna van mijn stoel. Dus wij gaan, even de meest nodige gegevens genoteerd en de tassen van tafel gepakt. Daar aangekomen zien we veel auto's staan, maar ja Krikkenhaar zit ook vol. Aangezien ik al vele uren op Krikkenhaar heb rondgehangen de korte route naar WP1 genomen. Als we bijna bij WP 1 zijn komen de klompjes van links. Rick rent al en zegt dat hij goud wilt, hiervoor krijgt hij de nodige correcties van ons. De plaatjes zijn allemaal goed te vinden en sommige zie je al bij het aanlopen zitten. Rick loopt er elke keer weer vlot verder. Normaal ben ik diegene die mijn tempo moet aanpassen en dan hebben we het erover dat ik langzamer moet lopen, maar nu moet zelfs ik een tandje bijzetten. De klompjes hebben elke keer als wij het plaatje hebben gevonden een voordeel, zij hoeven niet te zoeken. Voor het laatste plaatje hebben we echter zo'n voorsprong dat als we het plaatjes met de C zien de klompjes er nog niet zijn.
Rick trekt een laatste sprint, Jan kan hem nauwelijks meer bijhouden. Daar aangekomen ziet Rick de stash vrijwel gelijk liggen. Hij heeft dus een verdiende FTF, wij STF en toen de klompjes er eindelijk waren een TTF. We hebben nog nooit zo snel een multi gelopen, we hebben ca. een half uur over de 3,5 km gedaan. Vervolgens rustig naar de auto gelopen. Bij het wegrijden wagen we de volgende cacher er al weer aankomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten