maandag 4 oktober 2010

Het mysterie van de drie zusjes





Gisteren tijdens de voorbereidingen voor het Noaberevent 2010 bleek team Hanyvo samen met Sanijn Het mysterie van de drie zusjes te gaan lopen. Nu heb ik het boek niet gelezen maar ik had al wel gehoord dat het een mooie wandeling was.
's Middags oppert Jan dat het wellicht wel leuk als ik mee ga met hun, na een telefoontje blijkt dat geen probleem.
Vanmorgen werd ik vroeg opgehaald, Sanijn was al opgehaald.
Ter plekke even goed lezen wat de bedoeling waas, we dachten in eerste instantie dat we hier al de schuren moesten vinden. Maar bij de wegwijzer bleek dat niet het geval te zijn en zijn we goed op weg. Na de wegwijzer prachtig langs een kronkelig beekje naar de schuren gelopen. Na het volgende punt te hebben berekend even op de kaart in de GPS gekeken hoe we via een mooie route er nar toe kunnen lopen. Ook daar vinden we weer een tussenpunt welke in het verhaal past (is me ter plekke verteld), snel door naar het laatste punt waar een leuk verstopte cache te vinden is. De steen is niet zo zwaar en is prima in je eentje te doen. Vervolgens moeten we nog een aantal km. naar de auto teruglopen wat toch wel een min punt is bij deze multi. Voor het bos kun je zeggen dat dit een "Catweazle-bos" is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten