zondag 4 augustus 2013

Klimmen met vandermmeer


Vandaag met vandermmeer, Mitch van jonami3 en onze zoon Waterkolk om te land te zee en in de lucht te doen om vervolgens zijn bomen in te beklimmen. Voor de D/T gaan Jan en ik eerst Quaggamossel doen die daar toch dicht in de buurt ligt. We krijgen in eerste instantie het anker niet omhoog, dan maar het water in. Jan heeft hem vervolgens snel te pakken maar we krijgen de cache voor geen mm open. Het anker trekken we met een touw omhoog zodat we toch de cache droog kunnen terugplaatsen. We lopen naar de overbuurman om naar een tweede tang te vragen en met 2 tangen krijgen we de cache open gedraaid. Tijdens het loggen doet Jan even wat aan cacheonderhoud zodat de volgende de cache hopelijk makkelijker open kan draaien. Net voordat we hem willen terug plaatsen komt vandermmeer eraan rijden, een geluk voor Mitch dan kan hij gelijk loggen.
Daarna gaan we gezamenlijk door naar te land, ter zee en in de lucht. Ik mag via het bootje de lucht in. Boven kom ik echter niet hoog genoeg en na wat geschommel ga ik toch weer naar beneden. De heren hadden er al een ander touw in en met dat touw kom ik hoger. Maar dan moet ik nog wel wat stunten om de cache te pakken te krijgen, na het loggen moet hij natuurlijk ook weer in de houder maar het touw zit er deels overheen en de cache valt. De heren pakken hem en ik takel hem weer naar boven, het touw anders neerleggen en nu de cache wel goed terug geplaatst.
Aangezien we nog maar 3 bomen van Zevenaar een T5 is zou het wenselijk zijn om er nog 2 bij te zoeken, Jan van der Meer wist nog wel wat bruggen in de buurt en aangezien we toch ons bootje bij ons hadden ga ik even later met het bootje onder 3 bruggen.
Daarna wist Jan ook nog wel een boom, daar gaat Mitch omhoog. Ook Rick maakt daar een eerste kennismaking met het klimmen, de volgende boom is voor hem. Gelijk 14 meter omhoog, knap gedaan!!
De volgende boom is voor Jan (wat ook de hoogste boom is) en de laatste is weer voor mij. Een erg leuke serie wat begonnen is op Hemelvaartsdag waar Jan voor het eerst de boom is in geweest (en ik een heel klein stukje)


Found it
03/08/2013 Knijp er 's tussenuit  Gelderland, Netherlands  
Found it 03/08/2013 #7 De 7 van Zevenaar  Gelderland, Netherlands  
Found it
03/08/2013 #5 De 7 van Zevenaar  Gelderland, Netherlands  
Found it
03/08/2013 #6 De 7 van Zevenaar  Gelderland, Netherlands  
Found it
03/08/2013 #4 De 7 van Zevenaar  Gelderland, Netherlands  
Found it
03/08/2013 Euphoria T5  Gelderland, Netherlands  
Found it
03/08/2013 Duik er eens onder #5  Gelderland, Netherlands  
Found it
03/08/2013 Duik er eens onder #3  Gelderland, Netherlands  
Found it
03/08/2013 Duik er eens onder #4  Gelderland, Netherlands  
Found it 03/08/2013 te land, ter zee en in de lucht  Gelderland, Netherlands  
Found it 03/08/2013 Quaggamossel  Gelderland, Netherlands  
Found it
02/08/2013 Rustplaats III  Overijssel, Netherlands  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten