woensdag 7 augustus 2013

Je kan de boom in

Vanavond met de CO afgesproken om zijn bomen in te gaan, wij hebben echter nog lang niet alle spullen en zodoende wil hij wel komen met zijn materiaal. Natuurlijk kan ik niet zonder een aantal mental coaches en ook BigLion, carolaa, Nav2Paddy en Rotjong komen langs voor ondersteuning. Helemaal super. Hij klimt wel volgens een andere methode, maar dat vind ik niet erg. Alleen maar mooi om verschillende manieren te zien. Wij nemen ons boomanker mee en ik mijn eigen gordel. Hij de rest. Later komt ook mijn voetlus nog uit de tas aanzien mij die wat fijner lijkt te werken. Toch wel een andere manier naar boven, maar het ombouwen om te kunnen dalen is bewerkelijker als ik gewend ben. Maar prima om te doen. Bij de eerste boom dus eerst een paar meter naar boven om vervolgens om te bouwen en weer naar beneden te komen. Daarna helemaal boom #2 in, deze is nog niet heel erg hoog. Daarna houd ik de spullen maar aan en gaan we richting boom #3. Daar schiet thuishuis-J op onze manier de lijn erin en al snel hang ik hier weer in de boom. Deze is echter wel wat hoger dan de vorige, maar aangezien er weinig takken zijn waar je rekening mee moet houden ben ik al snel weer boven.
Een gezellig avondje, beneden zal er vast heel wat afgekletst zijn. Ik zat rustig boven.



Found it 06/08/2013 thuishuis found Tussendoor(tje) Overijssel, Netherlands
Found it 06/08/2013 thuishuis found Je kan de boom in 3 Overijssel, Netherlands
Found it 06/08/2013 thuishuis found Je kan de boom in 2 Overijssel, Netherlands

Geen opmerkingen:

Een reactie posten