zaterdag 27 februari 2010

De laatste rustplaats # 548




Dit was de multi welke steeds maar bovenaan in GSAK kwam te staan, bij het doorlezen sprak hij me niet zo aan. De afstanden zijn groot en om nu helemaal naar Glanerbrug te fietsen daar had ik voor deze multi geen zin in. En met de auto cachen? Nee dat is ook niet mijn ding. Van de week toch maar voorbereid, toch irritant zo'n stipje in de buurt. Bij het doorlezen kwam ik het logje van de kolonisten tegen waarin stond dat je bij hun multi lang 262 liep. Aangezien ik hun multi al had gefietst wist ik wel waar dat zou kunnen zijn. Jan moest zaterdagochtend toch storing doen in Enschede, hij kon er wel even langsrijden. Daar had hij het kleine snel gevonden en de code opgeschreven. Maar hiervoor had je dus getallen nodig welke je al zou hebben gevonden. Even achter google puzzelen en ja hoor even later zie ik de spoiler foto!! De stash ligt 3.3 km van ons huis. Aangezien de kinderen vakantie hebben, Jan dienst heeft en ik de hele morgen ergens klarinet moest spelen hebben we voor vanmiddag geen cacheplannen gemaakt. Maar ja 3.3 km van je huis daar willen we wel even naar toe fietsen, met de auto moet je erg omrijden. Daar aangekomen de stash zo gevonden, TB erin en weer naar huis. Kijk zo nu en dan op zo'n manier een multi doen is best leuk.Link

Geen opmerkingen:

Een reactie posten