zaterdag 13 februari 2010

Het dorp dat nooit gebouwd werd

Ja dit was nog eens een puzzel, ik heb me daar toch wel mijn hersenen voor moeten laten kraken. Het kruis uit de foto halen is makkelijk, maar die tekst eronder? Toen ik in de logjes "blokken" las, kwam Jan erachter wat we moesten doen. Ja je krijgt inderdaad net een blok van letters. Deze vertikaal lezen en dan krijg je een foto te zien. Ja, die had ik ook al gezien op internet. In de cache "Minimalisme" hadden we ook een foto, laten we deze maar eens op dezelfde manier op lossen. Dat helpt. Aangekomen bij de stash kwam er nog een ander stel aanrijden, we kijken elkaar even aan of we beide de eindlocatie hadden gevonden of de tussenlokatie. Maar ook zij bleken de gegevens van de foto te hebben gevonden. De manier van verstoppen hadden wij al in Friesland gezien, gelukkig voor hen want zij kende hem nog niet. Ik heb deze cache beloond meteen Geo d'Or.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten