zaterdag 13 februari 2010

Oop'nbare Basisskool'n

Bij het uitbrengen van mijn eigen cache "Going Home" wilden we eigenlijk de volgende dag deze multi doen, nu kreeg ik van BigLion te horen dat hij door heel Almelo werd gestuurd en dat hij hem op de fiets had gedaan. Van een ander hoorde ik dat hij alles via internet had gedaan. Kijken waar de openbare basisscholen zitten en dan puzzelen. Dat leek mij ook wel een goede optie, via de coördinatencheck kreeg ik groen licht. Tegen de tijd dat wij op een zaterdag naar Almelo wilde rijden, bleek hij geript te zijn. Balen, nu wachten dat hij weer online was. Nu blijkt hij een andere plek te hebben gekregen en zodoende moest ik opnieuw rekenen. Nu kreeg ik geen groen licht, een mailtje naar de eigenaar bracht uitkomt. In dit bos waren we al eens geweest voor Tube in a nestingbox. De hint was spagetti, en daar leek het bosje ook wel op. De cache was duidelijk zichtbaart, ik ben dus benieuwd hoe lang hij blijft hangen. We waren de eerste die in dit nieuwe logboekje schreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten