woensdag 7 juli 2010

Boeskoolstad

!!! STF !!!
Vandaag de hele dag gewerkt, het eten in de oven en vervolgens de mail uitlezen, daar zie ik dat er net een nieuwe multi Boeskoolstad online gekomen in Oldenzaal. Vervolgens komen de eerste berichten ook al op tweetdeck. Ik heb een hele stapel werk mee naar huis genomen, zal ik.......
Toch maar even een mailtje er aan wagen, en ja hoor ik word gebeld en samen gaan we op pad.

We beginnen bij het beginpunt van de multi, maar kunnen het eerste punt niet vinden. We komen erachter dat we op de apart aangegeven parkeerplaats moeten beginnen en stappen weer in de auto. Daar de goede gegevens gevonden en aan de wandel. De nano is goed te vinden, we hebben de hint niet nodig.
In mijn studententijd ook veel tijd doorgebracht in Oldenzaal, alle plekken zijn mij dus goed bekend.

Nadat we de volgende vraag hebben beantwoord komen we een ander team tegen op de fiets, dat wordt doorlopen. We zien dat het andere team dezelfde fout maken dan wij deden en we zijn benieuwd wanneer zij erachter komen.

We lopen langs maar eerst naar wp5 en dan langs wp4 naar wp6. Die via wp's hebben we niet nodig en negeren we.

Ook de volgende nano is vlot gevonden, vervolgens komen we bij een verkeerd bord uit (achter blijkt ook hier een hint te zijn) maar als we aan de andere kant van de straat lopen vinden we wel de benodigde gegevens.

Bij het laatste wp onstaat er wat verwarring hoe we dit moeten optellen, gelukkig is in de cache berekening dusdanig duidelijk wat voor getal het ongeveer moet zijn en snappen we hoe we dit moeten interpreteren.

Vervolgens naar de stash, deze is op een leuke plek verstopt en is snel gevonden. Zouden we nog als eerst zijn?? Ja, Pluisbol zet als eerste zijn pootafdruk in het logje en ik eronder.

Op de terugweg nog een ijsje gehaald en rustig aan naar de auto gelopen. # 1025 @ 20.35
Als je dit rondje rustig loopt is het een erg leuk rondje, lees rustig even de borden en geniet van een terrasje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten