vrijdag 16 juli 2010

Het codewiel

!!! FTF !!!
bij de UT. Tijdens het middag eten zag ik de multi Het codewiel online komen, de caravan was gepakt (morgen gaan we op vakantie) en eigenlijk moet er nog het een en ander gebeuren. Toch op pad, naar de UT en het eerst WP opgezocht. Die was vlot gevonden. Het rad is snel duidelijk al moet je wel check, check, dubbel check doen.

De volgende WP's zijn soms heel makkelijk te vinden en bij sommige heb ik echt wel moeten zoeken. Erg blij met de hints die erbij staan. Je komt over erg mooie, soms smalle, paden welke wat op en neer gaan.

Bij WP 15 kan ik geen plaatje vinden, ik sla maar het pad in en kijk uit naar de volgende hint.(de hint is nu iets aangepast tevens richting hek) En ja hoor daar zie ik een plaatje staan.
Net als ik bij het volgende WP sta en aan het zoeken ben gaat mijn telefoon, dochterlief belt dat ze eerder van scoutingkamp komen. Tja, snel naar huis dus en ik was nog net op tijd op de blokhut. Na het warm eten terug naar het punt waar ik gebleven was, nu samen met Jan. Daar hebben we flink lopen zoeken, maar ineens zag Jan hem wat hoger toch zitten.
Bij de stash ook nog flink lopen zoeken maar ineens valt mijn oog toch op de omschrijving van de hint, een goed verzorgde stash. Als ik hem open zie ik dat we FTF heb, kijk dat is een goed einde van een middag rennen en een goed begin van de vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten