woensdag 22 september 2010

Parken in Enschede 1 en 2, dubbele FTF

Vanmorgen bij het ontbijt waren er weer een flink aantal nieuwe caches online gekomen. 2 ervan zijn op dusdanige fietsafstand dat die nog wel onder schooltijd kunnen worden gefietst. Even wachten tot Milan komt en zodoende om 9.15 uur op de fiets richting Parken in Enschede 2: Abraham Ledeboerpark . Het Ledeboerpark ken ik al wel van andere caches. De vragen zijn vrij simpel, het kunstwerk had ik nog nooit gezien. Zal wel komen omdat he top de grond ligt en zodoende niet echt opvalt. Het bouwjaar kon ik in eerste instantie niet vinden, maar er staat een deur voor het informatie bord. De rest van de punten snel gevonden en vormen geen probleem. Als ik de formule echter uitreken kom ik in de woonwijk uit, dat kan niet kloppen. Ik heb de beschrijving niet kunnen printen en heb het snel overgeschreven, daar heb ik een foutje in gemaakt. Gelukkig staat de hele beschrijving wel in de GPS en is de fout snel hersteld, de cache tenslotte snel gevonden. Het is 10.10 uur en hoef pas om 11.30 uur bij de peuterspeelzaal te zijn. Ik fiets dus door naar Parken in Enschede 1: Het Volkspark . Bij dit rondje moeten er weer de nodige woordwaarden worden bepaald, ik besluit om dit pas aan het einde te doen. Vorige week was ik voor een multi ook al in dit park, maar een heel gedeelte ken ik helemaal niet. Een erg mooi park, ruim opgezet. Ook hier zijn de punten goed te vinden en ga ik bij de vijver de woordwaarden bepalen om ze in de cacheformule te zetten. Terwijl ik dit aan het doen ben komen er 2 andere cachers aan. Gezamenlijk naar de cache gelopen. Daar vlot gespot. # 1410 en 1411

Geen opmerkingen:

Een reactie posten