vrijdag 24 september 2010

Rondje Oldenzaal met TTF

Voor vanmorgen stond er al een fietsrondje Oldenzaal op de planning, nu zie ik 's morgens de BOESKOOL BONUS online is gekomen. De benodigde gegevens worden genoteerd op een briefje en nadat de kids naar school zijn stop ik op de fiets om Aardbeienbankje als eerste te doen. Dit is een leuk kort rondje waarbij alle gegevens goed te vinden zijn. Na te loggen verder met Egheria om daar het benodigde cijfer te noteren voor de bonus. Dan kan ik de bonus al uitrekenen, maar op het berekende punt is niets te zien. Aangezien ik weer op tijd bij school moet zijn fiets ik weer naar huis. Onderweg toch nog even tijd voor aan al lang opgeloste mystrie Hannink te loggen.
Tussen de middag na het eten blijkt dat er een van de mysteries is gewijzigd. Met de aangepast coordinaten krijg ik wel goedkeuring. Nadat de kids weer naar school zijn opnieuw naar Oldenzaal om toch nog een TTF te kunnen schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten