vrijdag 17 september 2010

Sta even stil in Enschede FTF


!!! FTF !!!
Vanmorgen bij het lezen van de mail zag ik een nieuw multi: Sta even stil in Enschede. Je moest eerst 4 vragen thuis opzoeken. Deze waren vlot gevonden.
Nadat ik de kids naar school heb gebracht ga ik op de fiets naar Enschede. De eerste punten waren snel gevonden, deels ken ik al. De kerk ben ik niet ingeweest, wat ik op moest zoeken stond toch buiten. Daarna volgt een deel van Enschede wat ik niet zo goed ken. De datum op de steen is moeilijk leesbaar, maar toch gevonden. Ook bij de slagerij twijfel ik, er is echter maar 1 oud pand in de buurt en met dat nummer kom ik weer goed uit. Het volgende punt is weer makkelijk, de schoorsteen die er al heel lang staat. Het verhaal van de leider van de knokploeg kan ik niet ter plekke terug vinden, de rest klopt echter wel en met dat cijfer weer verder. Daar kom ik inderdaad bij een gebouw uit en de vraag is ook op te lossen. Er staan leuke feiten tussendoor waar ik nog niet van op de hoogte was. Het antwoord op deze vraag is wat vrijblijvend, maar aangezien we naar boven moeten afronden is er maar 1 mogelijkheid. Het laatste tussenpunt kende ik nog niet, leuke beelden. De bijbehorende vraag is makkelijk. Ik had mijn fiets buiten het park gezet, gelukkig aan de goede kant nu hoefde ik niet mer zo ver naar de stashplek. Bij het openen van de stash zag ik dat ik de eerste was, er was een "gouden plak" voor de eerste vinder. Een erg leerzaam leuk rondje in Enschede. # 1406

Geen opmerkingen:

Een reactie posten