vrijdag 2 april 2010

De 3 wijzen in Enschede Oost

!!!! TTF !!!!!
Een geheel onverwachte TTF, gistermorgen was De 3 wijzen in Enschede Oost al online gekomen maar ik moet nog gewoon werken en 's avonds een afspraak dus erheen gaan zat er niet in. Tevens staat er in de omschrijving dat je hem met 3 personen moet doen. Nou dat word dan misschien iets voor het weekend dacht ik toen nog. Vrijdagmiddag ben ik geheel onverwachts vrij, de zon schijnt, de kinderen hebben nergens zin in en gaan dus niet mee. Dus ik stap op de fiets, deze multi is goed te combineren met een vraagteken welke nog afgewerkt moet worden. Daar aangekomen zie je buisjes aan een boom hangen. Er zijn 2 punten, een kleine 100 meter van elkaar verwijderd. Aan die 2 bomen zit een buisje vast en als je er doorkijkt zie je keurig een kruisje van ijzerdraad. Het moet dus zo zijn dat er 2 personen kijken en als beide de 3de persoon kan zien dan staat die bij de cache. Leuk idee, door het eerste buisje te hebben gekeken denk ik bij mezelf dat ik dat wel kon onthouden. Toch maar even voor de zekerheid het aantal graden van het buisje bepaald. Hetzelfde met het andere buisje. Als je goed kijkt bij beide bomen en je onthoudt een beetje waar je naar toe kijkt dan loop je er practisch zo naar toe. Onderweg naar de boom toe toch maar een kruispeiling uitgevoerd. Ik stond er 1 boom vanaf en tegen alle verwachting in ben ik de derde die hem logt. #658

Geen opmerkingen:

Een reactie posten