zaterdag 10 april 2010

De Horst



!!!! STF !!!!

De Horst is ook een multi die gisteren online is gekomen. Aangezien ik toch de hele avond achter mijn computer aan het twitteren en mailen ben kijk ik ondertussen of ik deze via google en google earth kan oplossen. Jammer geen street view in dat gebied. Alle boerderijen kan ik vinden en een deel van de vragen kan ik oplossen. Ik kan wel achterhalen hoe het rondje is maar ik kan niet alle Letters met bijbehorende cijfers opzoeken. Bij WP 1 moet je opzoeken wanneer de boerderij oorspronkelijk is gebouwd, dit had ik ook al via google kunnen vinden. Op de boerderij staat echter op een witte steen wanneer hij is verbouwd. Het oorspronkelijke jaartal is te vinden op de voorgevel van helemaal links naar helemaal rechts. WP 2 is een hek, WP 3 een kadasterplaatje op de boerderij, WP 4 een nummer op een putdeksel. WP 5 had ik wel weer via google kunnen vinden, altijd leuk om te zien dat dat ook klopt. We vervolgen onze weg naar de hertenhouderij, ook deze had ik al maar om naar de stenen te komen moeten we er toch langs lopen. Bij WP8 zien we een mega gammele bank, je kan er niet echt op zitten. Het aantal planken is vaak hetzelfde bij deze banken. Vanaf daar zien we dat het nog 160 m naar de stash is. Er wordt hier niet aan de regel gehouden dat er tussen 2 stashes 161 meter moet zijn. Om naar de stash van de Horst te komen loop je nl. langs de stash van de 7 boompjes. De stash snel kunnen vinden. Ook hier verbaasd het me dat we als tweede kunnen loggen, het is toch best mooi weer. Het tweede eremetaal voor vandaag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten