woensdag 7 april 2010

W.R.D.H.M.

!!! STF !!!
Ik had aan het begin van de middag al via tweetdeck gezien dat kruimeldief later op de dag een nieuwe unknown van de kalsbeekjes online zou zetten. Na 14 uur heb ik nog maar 1 oppaskind over dus dat komt me wel goed uit. Het wrodt echter nog wat later, bij deze puzzel moet je een fabrikant vinden van 15 letters welke uit 2 woorden bestaat. ik heb 3 mogelijkheden maar de eerste 2 vallen al snel af aangezien de formule dan niet klopt. Nu klopte de formule de eerste uren toch niet, een reactie van de legger kreeg ik na ruim 1,5 uur. Om 16.19 uur kreeg ik bericht dat het is aangepast en nu klopt de berekening wel. Ik snel op de fiets (om 17 uur moet ik weer terug thuis zijn) Ter plekke is de cache snel gevonden, nu weet ik ook waarom de cache zo heet, om 16.35 uur schrijf ik als tweede in het logboekje. Snel plak ik de cache er weer onder en rees weer naar huis. een kwartiertje later ben ik weer thuis en komt Tygo al snel binnen gewandeld, ik ben nog aan het uithijgen van het fietsen. # 667

Geen opmerkingen:

Een reactie posten