dinsdag 3 april 2012

Eindelijk Revanche

Eindelijk revanche
Na de laatste multi van het Zwolse bos en zijn bonus lag Eindelijk revanche ... het dichtstbij. Gisteren al Vossenstreken gedaan en ik was erg benieuwd naar deze. Vandaag zijn onze kids sisimo en waterkolk ook mee, alsmede de vriend van sisimo en zijn ouders (MusicRoses). Ook een collega van Thuishuis-J en zijn vrouw is mee (Hoaksbergen).

Het eerste spel thuis eerst 3 keer doorgelezen voordat ik het een beetje door had. Ter plekke worden de mogelijkheden op een rij gezet en besluiten we al wandelend even goed te kijken, het is al snel duidelijk welke zetten we moeten nemen. Bij wp2 blijk ik mijn GPS eerst te moeten kalibreren, ik kom toch echt op een ander getal uit dan de heren maar dat is snel opgelost. Hier hebben we niet heel keuzes in stappen en met de extra omschrijving is erg duidelijk. De rest van de Barricade wordt zonder problemen afgerond aangezien er daarna weinig mogelijkheden zijn om het nog fout te doen. Het wordt na een aantal goede stappen wel heel makkelijk als je niet over een dicht rondje mag komen, of je moet er op komen te staan. Bij WP9 de letter "l"verkeerd in het woord gezet, maar na een aantal keer lezen kwam ik erachter wat voor een woord er wel stond waardoor de opdracht weer precies klopte.

We zijn met een behoorlijke groep waardoor we niet verder lopen naar het bankje maar op een boomstam en heel wat afgezaagde boomstammen gaan zitten. Deel 2, Catan, is sneller opgelost dan gedacht. Het gaat wel heel soepeltjes, nadat de extra opdracht is uitgevoerd wordt niet veel later de stash geopend. Wederom een erg leuke multi, welke heel goed te doen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten