zondag 22 april 2012

Vandaag was het tijd voor Cachers Got Talent Event 2012
Een aantal kinderen en volwassenen lieten hun talenten zien, ook Simone heeft gezongen.

Na al dat talent werd er een boekje vol met talent caches uitgedeeld, een heel ABC. incl. de bonussen 29!! stuks. Een keurig verzorgd boekje. Op weg naar de eerste multi kom ik langs een tradi, toch maar even kijken. Het is druk en eigenlijk wil ik verder fietsen maar dan komt Carolaa er aan en gaan we toch met zijn 2-en kijken. Zou de cache daar echt onder liggen?? Ja hoor en op een blanco papiertje mocht ik mijn naam schrijven. Door naar de XCO, het eerste punt kreeg ik niet gevonden en na een telefoontje met wat afwijking toch gevonden. Het volgende punt heeft ook een afwijking en daar staat alleen het oost gedeelte van het coordinaat op. Op die lijn gaan kijken en ook daar op een leeg logrolletje mogen loggen.
Daarna op de fiets naar de multi's Nordic walking en Fotografie. Beide multi's waar je aan de hand van de foto's de cachelokatie moet verkrijgen. De eerste is een leuke wandeling door een stuk bos welke nog niet bekend is bij mij. Fotografie wordt apart omschreven. CachersGotTalent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten