dinsdag 22 juni 2010

De vierde dimensie

!!! STF !!!

De puzzel De vierde dimensie komt net uit op het moment dat wij onze 1000 ste cache willen lopen. De gegevens worden snel op een papier genoteerd en in de auto begin ik met rekenen. Tijdens de multi's komt er enige duidelijkheid in de gegevens. Thuis nog even uitwerken en Jan wordt gebeld dat hij nog even mee naar Enschede moet. Daar aangekomen zitten we niet helemaal goed, maar als we om ons heen kijken zien we wel een aantal welke aan de hint zouden kunnen voldoen. En ja hoor in één ervan ligt te stash, Jan vindt hem en ik kan hem net pakken. Later kom ik erachter dat alle antwoorden gewoon op een engelstalige wikipedia staan. Maar eigenlijk vond ik mijn manier ook wel erg goed bedacht. Een mooie afsluiting van het weekend. # 1002

Geen opmerkingen:

Een reactie posten