zondag 6 juni 2010

Mundpropaganda

De coördinaten van Mundpropaganda had ik gekregne van ligfietsbunny, net zoals de titel al zegt. Zelf had ik geen tijd en geef ik ze op mijn beurt door aan een medecacher. Op het 10 jahre event in Gronau zijn blikken uitgedeeld waarbij de coördinaten aan de binnenkant van het etiket staan, het is de bedoeling dat je de coörinaten van andere doorkrijgt. Lillith had er echter bijgezegd zo gauw er iemand de cache logt die niet op het event is geweest dit coördinaat een tussenpunt wordt. Je moet dus wel degelijk weten wat je moet doen, als je de achter de eerste hint cijfers zet en niet de vertaling van het woord neemt zou je het moeten kunnen begrijpen. Natuurlijk ook het tweede woord van hint gebruiken. Big Lion wat er al eerder naar toe geweest maar wist zo niet wat er gedaan moest worden, zelf ook aardig lang bezig geweest en van een andere cacher wat hints gevraagd. Toen kon de boodschap worden ontrafeld. Daar aangekomen laat Big Lion nog zien waar het doosje was verstopt, blijkt de tekst te zijn aangepast. Wij dus weer aan de puzzel, met dezelfde werkwijze krijgen we echter geen Duitse woorden. We draaien het om en ja hoor nu wordt het wat, de eerste woorden zijn gelijk maar vervolgens krijgen we toch een andere hint. Op het coördinaat goed om ons heen kijken lijkt ons dat er maar 1 gebouw in aanmerking kan komen. En wat wordt er dan precies bedoeld? We lopen maar eens die richting op en kijken wat rond. Ik neem de een en Big Lion een andere, hij vindt hem. dit is een andere manier van een stash moeten vinden. Voor een keer vind ik dit erg leuk (al zijn gewoon coördinaten doorgeven makkelijker, maar dit is rottiger te verwerken in dit soort puzzels).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten