maandag 14 juni 2010

van Nordhorn terug naar Huis

We slingeren van Nordhorn rustig naar het zuiden zodat we 3 nieuwe caches in Losser en Glanerbrug ook me kunnen nemen. Onderweg komen we nog langs Eine neue zukunft fur das alte Grünland en Und der zweite Streich folgt zugleich , de laatste krijgt Simone niet te pakken. Als je de buis echter iets verschuift kom je er makkelijk bij. In het TB Hotel in der Bardel zit geen enkele TB in, dat kan toch niet!! Ik heb de enige die ik bij me had er maar achter gelaten. Flamingo Route 4 konden we de vorige keer niet vinden, bij thuiskomst bleek hij inderdaad weg te zijn. Nu kwamen we er langs, maar we hadden hem niet in de GPS staan. Toch maar even kijken, en nu zo gevonden. Earthcache „ Die Dinkel- Aue in Losser“ is een earthcache welke is opgesteld in het Duits en Engels, de antwoorden zijn op een Nederland opgesteld bord te vinden. Zonder problemen alles gevonden en snel naar FC Twente landskampioen 2010 :-). Ik kan me voorstellen dat het bij het water in de zomer drukker wordt, sterkte dan met ongezien loggen. Nu moesten we ook even wachten totdat de kinderen weg waren. De laatste voor vandaag is Wilhelmina . Deze is afgelopen donderdag uitgekomen en vanmorgen nog maar 3 keer gelogd. Ik ben benieuwd waarom, nadat we de stash hadden gevonden snapten we dit nog niet helemaal. Wel zit je tussen een gebouw en bomen te zoeken, dit kan invloed hebben op je GPS. De hint snappen we niet helemaal, wellicht had dit te maken met de nooduitgang?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten