zondag 6 juni 2010

Schaufel auf Tauchstation

Bij het voorbereiden van het dagje cachen zie ik het vraagteken Schaufel auf Tauchstation staan. Zoiets ben ik een tijd terug al een keer tegen gekomen en toen wist ik zo niet wat ik moest doen. Maar ja, dat vraagteken was ver weg, en dit in de buurt. Lang leven google en via het kijk.nl forum vind ik een duidelijke uitleg over hoe het werkt. Eigenlijk heel makkelijk. Snel de coördinaten omzetten, sommetjes maken, peilen en klaar. Dus niet, fout. En zo blijkt dat je toch, ook hier weer, goed de tekst moet lezen. Nadat ik de fout heb hersteld krijg ik "richtig".
Daar aangekomen lezen we de hint nog even door, nou dat moet niet zo moeilijk zijn (denken we). Jammer genoeg ligt hij niet aan de kant waar de GPS hem aangeeft. Terwijl Big Lion daar blijft zoeken loop ik naar de andere kant, en ja hoor daar ligt hij als een makkelijke oppakker. Wel leuk verzonnen zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten