zondag 27 juni 2010

De reizende kever

Tussen de sound check en het optreden nog even naar huis gekomen om me om te kleden. Thuis de mail aangezet en zie ik dat TTT met een nieuw vraagteken De reizende kever is uitgekomen. Dat TTT bezig was met een nieuw vraagteken was al duidelijk geworden door alle twitter berichten richting Kruimeldief. Tegelijkertijd krijg ik al een sms-je van een medecacher. Dus gelijk maar even op de mail. Door de titel is al snel duidelijk wat de bedoeling is, we zien dat TTT er 10 heeft uitgezet. Moet je nu alle 10 hebben? en dan ook nog 3 in de bonus van de Stadsregge, dat betekent door het water gaan. Aangezien ik weer naaar het rabotheater moet gaat Grote Pluisbol naar één op zoek. Nu blijkt dat je er maar 1 nodig hebt, da's makkelijk. Hij dropt hem in een van zijn caches, de volgende ochtend haal ik hem daar uit en kan ik naar de cache. Hé deze plek ken ik, hier ben ik voor een andere (gearchvieerde) cache eerder geweest. Maar nu heb je het attribuut nodig welke we uit de cache hebben gehaald nodig. Een grappige opzet van een vraagteken welke niet al te moeilijk is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten