zaterdag 5 juni 2010

Glanebridge prison

Terug gekomen uit Ommen zie ik een nieuwe puzzel van Koolwaaij online, toch even kijken. ziet er leuk uit. Heel even naar gekeken. Aangezien ik de volgende dag een audit in Rotterdam heb maar niet helemaal afgemaakt. De volgende avond na het bloed geven toch nog verder puzzel, niet echt verstandig want na bloed geven ben ik altijd wat licht in het hoofd en snel duizelig, maar ik kan het niet laten. De puzzel krijg ik makkeljk opgelost, maar ik staar me toch wat dood op de eindcoördinaten en zijn controle. Krijg er niet een fatsoenlijk coördinaat uit. De volgende ochtend nog maar eens kijken, na de hint wat simpeler nemen. Nee nog niet, Omdraaien dan? Ja nu komen wel wel op een antwoord. De controle blijkt niet te kloppen, of wel? Blijk ik een rekenfoutje te hebben gemaakt, gelukkig is het controle getal goed en ligt hij niet al te ver van het vraagteken af. Vandaag onderweg naar Gronau er samen met BigLion er langs gereden. Daar aangekomen moeten we wel kijken koe we daar moeten komen, we zien niet een pad o.i.d. Maar dat hebben we niet nodig en komen toch bij de plek terecht. We hadden al gelezen dat hij een afwijking had, we nemen de cirkel dus wat ruimer. Aan de hint denkende kunnen we iets gerichter zoeken, hij lag keurig verstopt. Gewoon logisch nadenken en dan kom je er wel. Dit was een super puzzel, nadat je de puzzel hebt opgelost moet je vervolgens nog goed denken voordat je de juiste coördinaten hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten