maandag 21 juni 2010

Speurneus




!!! TTF !!!!

Vanmorgen zag ik op mijn werk dat er een nieuwe catweazle online was gekomen, Speurneus is een multi van ca. 5 km vlakbij Ommen.
Tussen de middag wordt ik gebeld door Big Lion of ik vanavond zin heb om mee te gaan. Nu moet ik de kids altijd om 18 uur ophalen bij de muziekschool en 's avonds zou ik iemand helpen met de klarinetstukken voor zaterdag. De kids kunnen ook zelf naar huis, als ze het maar weten en het klarinetspelen kan naar dinsdag worden verschoven. Ik bel Big lion op dat het is geregeld en om half 5 sta ik op het station van Almelo te Riet.
In Ommen aangekomen stond er al een auto, er kunnen net 2 auto's staan. De motorkap was al koud dus hij stond er al een tijd.
Bij een multi is het altijd maar weer kijken hoe hij nu weer opgezet is, de plaatjes van catweazle zijn inmiddels bekend maar dit is niet de hele route zo. Regelmatig moet je je neus gebruiken om de eindcache te kunnen bepalen. De route gaat weer door een mooi stuk bos met weer erg mooie plekken en vergezichten. Soms moet je een stukje heen en weer lopen. Op een gegeven moment is het zo smal dat we even moeten denken hoe we weer veilig en droog terugkomen.
Bij de laatste geurwolken hebben we al zoveel moeten ruiken dat ik het niet meer kan vaststellen. We hebben dus 3 mogelijkheden waar we kunnen zoeken. En inderdaad 1 van de 3 staat een prachtige eindcache. Dit was weer een typische Catweazle cache, mooie route, leuke tussenpunten en een geweldig verzorgde en ruikende eindcache. Grote Pluisbol logt Zilver en ik Brons # 1003 @18.45

Geen opmerkingen:

Een reactie posten