zondag 27 juni 2010

de wEschterik

!!! FTF !!!

Gisteravond was de wEschterik online gekomen. Ik ben net terug van klarinet spelen in het Rabotheater en doe er niets mee. Zondagochtend is hij nog steeds niet gelogd. Simone vertrekt om 9.30 uur en niet veel later heb ik succes met de puzzel. En dat voor een leek in voetbal, de eerste 3 vragen zijn simpel maar voor de andere moet ik eerst uitzoeken wat ze ermee bedoelen en waar ik ze kan zoeken. De laatste krijg ik niet gevonden maar dankzij de coördinatencheck is dat makkelijk uit te zoeken want zo vaak zou dat toch niet zijn geweest. Ter plekke aangekomen buiten de bosjes gekeken waar ik ongeveer moet zijn. Daar was het al vrij snel duidelijk waar je moest zoeken.
Ik mocht in het lege logboekje schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten