zondag 28 maart 2010

BIL 38, BIL 10 en Erwtje 136


BIL 38 is langs een zandweg, in het verhaaltje staat dat je erin vast kan komen zitten bij heel nat of heel droog weer. Ik bereidt me al voor op een wandeling, maar bij de zandweg aangekomen valt het erg mee. We rijden er dus gewoon overheen. Daar aangekomen zien we genoeg bomen welke aan de hint voldoen, even zoeken dus. Bij verschillende bomen zijn de blaadjes weggehaald en bij 1 liggen ze er nog en de stash ook. BIL 10 is een hele korte multi waarbij je alleen een fietspad even heen en weer moet lopen. Erwtje 136 is er weer een van het snertevent, je ziet een filmpje met filmrolletjes. Het is al gelijk duidelijk wat ik hiermee moet, maar om alle cijfers op een rij te krijgen moet ik toch tig keer het filmpje afkijken. Even een coördinatencheck naar de eigenaar en op pad. In eerste intantie heb je zoiets hoe kom ik daar nu weer, tja gewoon naar beneden lopen dus. Hier vind je een tussenpunt, en dat wordt dus even verder lopen. Daar aangekomen op een gegeven moment de hint er maar bijgepakt, die zegt goed zoeken. Nou dat hebben we ook gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten