vrijdag 26 maart 2010

Tijdverdrijf I

Van de week zag ik via Twitter dat er een nieuwe puzzel van GeoPoesZ uit is gekomen, ik wist dat hij met een serie bezig was dus het verbaasde me niets. Als je het leest weet je al gelijk dat het over vliegvissen gaat. Verder kan ik niets met de plaatjes. Op woensdagochtend is de hint aangepast met een BCID nummer, het bijbehorende boek nu snel gevonden. Even via internet gekeken of hij voorradig is, even later dus naar de Bib gefietst met 2 oppaskinderen. Met het boek kom ik verder, maar moet ik nu de namen hebben of wat is de bedoeling. Ik merk dat ik het vandaag druk heb en dat ik 3 dingen tegelijkertijd moet doen, dan kom je natuurlijk nooit uit. Ondertussen heb ik via twitter al contact met een voor mij bekende cacher. Zij kan het boek niet vinden en zodoende stuur ik haar mijn gevonden gegevens. Ik ga naar orkest en wordt ondertussen gebeld door een bekende goudjager, hij heeft eremetaal kunnen halen. 's avonds na orkest is het me duidelijk dat ik een kleine fout erin had zitten. Vrijdag onderweg naar de Stamtafel van Jo-Anne 2 medecachers opgehaald en er even langs gereden. #608 Link cache

Geen opmerkingen:

Een reactie posten