maandag 15 maart 2010

De Weduwe

!!!!FTF!!!!
# 592 Na mijn werk om 19.30 uur even mijn mail checken, komt er net een nieuwe mail binnen. Leuk een nieuwe puzzel, even kijken. Tja die was makkelijk. Jammer genoeg staat er geen geochecker bij. We kwamen wel midden in een veld uit maar aangezien de vergadering pas over een uur begint kunnen we nog wel even heen en weer.
Daar aangekomen zien we iets verder 2 auto's staan. Die staan op het punt om weg te rijden. Wij rondkijken en proberen of er ergens een paadje richting de berekende coördinaten is. Die is niet te vinden, dus terug naar ons beginpunt en proberen de stash te zoeken op een plek waar we hem zelf zouden verstoppen. Dat helpt, Jan tovert hem te voorschijn. Ondertussen stopt de volgende auto al en komt een cacher naar boven, wij de stash onder de jas gestopt (sorry) en gezegd dat we nog 120 m (Dit was ook onze afwijking van deze stash) moesten en dat we moesten kijken hoe we daar moesten komen. De volgende auto stopt ook al bij het weiland. Wij snel de zaklantaarns uit. Terwijl ik naar de auto loop legt Jan de stash snel terug. Thuis nog even een verontschuldigings mailtje naar de door ons gefopte cacher gestuurd, ik voelde me toch wel wat schuldig. Link cache

Geen opmerkingen:

Een reactie posten