woensdag 10 maart 2010

Catweazle® 1000

# 576. !!! STF!!!!!
Na het klarinet spelen, nog even achter de computer o.a. om mail te checken voor mijn werk. Ik had Twitter nog aan staan en zie dat catweazle zijn 1000ste cache heeft gevonden. BigLion, Montebaldo en Woodshophebben samen een cache hebben gemaakt om dit te vieren. Leuk initiatief. Ze maken gebruik van allemaal cryptogrammen, mmm niet echt mijn puzzel maar aangezien Simone nog niet thuis is toch maar even naar kijken. bijna alle vragen, m.u.v. vr 9, zijn te vinden op het catweazle profiel. Tijdens het kijken de formule ingevuld in excel en aangezien ik 2 vragen niet gelijk weet maar een beetje zitten spelen met de cijfers(kijk daar ben ik dan wel weer goed in). Al snel krijg ik goede cijfers eruit en krijg ik groen licht van de geochecker. Jan pakt de spullen bij elkaar en nadat oma Simone heeft thuis gebracht gaan we toch maar weg(en dan maar zeggen dat je geen goudrunner bent en wil worden. Eigenlijk rijden we nooit zo snel (of het moet echt in de buurt zijn), maar deze kan ik niet laten liggen. Daar aangekomen stopt er gelijk een andere auto naast ons, een team uit Vriezenveen. Zij vonden hem vrij snel. De stash was leuk verstopt, zo ben ik ze nog niet vaak tegengekomen. Link cache

Geen opmerkingen:

Een reactie posten